Team member blog: Cissy Vrolijk

“Vanaf het moment dat we hier binnen kwamen, voelde het goed”

Sharing is caring 🙂

6e44e071-2384-403d-bbb1-e135a635bacc

Cissy Vrolijk

Senior B2B Lead Generatie Specialist

23 November 2018

Ik werkte eerst voor een callcenter bureau, samen met Romy. Het klikte goed tussen ons twee. Ze had al verteld hoe leuk het hier was, dus ik besloot om ook even te gaan kijken. Vanaf het moment dat ik hier binnen kwam voelde het goed. Je komt terecht in een warm bad. Bij binnenkomst kregen we gelijk veel waardering.

Het ging vanaf het eerste moment eigenlijk heel goed. Ik werkte hiervoor bij een bedrijf waar het verloop zo groot was, dat ik na 3 maanden al bij de oude garde zat. Dat heb je hier helemaal niet. We zij al 1,5 jaar met dezelfde groep.

“We gunnen elkaar successen. We doen het samen voor het bedrijf.”

 

De sfeer bij mijn vorige werkgever was zo anders. Daar was het veel commerciëler, waardoor er veel meer strijd was onderling. Hier doen we dat niet, en dat bevordert de sfeer. We gunnen elkaar successen. We doen het samen voor het bedrijf.

Bij mijn vorige werkgever was scoren het belangrijkste. Toen ik bij Seller kwam, was dat nog steeds mijn mindset. Tot dat Dylan zei: hou eens op met de scoren, zorg nou maar eerst dat je lekker in je vel zit’.  Dat is heel belangrijk. Voor de klant, de prospects en voor ons.

De afstand tussen de eigenaren en de medewerkers is klein. Die zie je ook in hun betrokkenheid bij zowel zakelijke als privé omstandigheden. Wij noemen het ook wel eens de Seller Familie en zo voelt het ook echt.

Mijn omgeving valt het ook op. ‘Jij praat zo enthousiast over je werk’, zeggen ze dan. Maar ik heb het ook echt naar mijn zin. Ik heb geen dag dat ik met tegenzin naar mijn werk ga.

 

‘Ik snap niet waarom mensen hier niet willen werken’.

 

Mensen denken vaak negatief over het werk, maar ik snap dat niet. Ik vind het bijvoorbeeld geweldig als iemand aan de telefoon al aangeeft geen interesse te hebben. Dan gaat er bij een knop om, om er voor te zorgen dat de persoon aan de andere kant van de lijn toch wel interesse krijgt. Ik trek alles uit de kast om de NEE om te buigen in een JA. En als dat lukt, dan geeft dat een gevoel van trots.

We werken niet met bonussen, maar wel met een lootjes systeem waar je kleine beloningen kunt winnen. Kleine dingetjes hoor. Maar dat maakt het juist leuk.  Maar omdat de sfeer zo goed is, wordt dit ook vaak onderling gedeeld.

“Elke week kun je aangeven wanneer je wilt werken”

 

Dit werk is ideaal om te combineren naast het ouderschap. Elke week kun je zelf aangeven wanneer je beschikbaar bent. Heeft mijn zoon een studiedag, dan is dat geen probleem. Moet mijn auto naar de garage? Ook geen probleem, dan kan ik mijn uren altijd op een moment nog inhalen.

Het enige nadeel aan deze baan is dat er niet genoeg parkeerplekken beschikbaar zijn. Maar je kan op een klein stukje lopen je auto gratis parkeren gelukkig.

More team member blogs ...

Blog: Romy van den Berg

‘Ik heb nog nooit zulke leuke managers gehad’

“Het is zoveel meer dan alleen verkoop”

Blog: Lies Knoester

‘Ik ben trots op het bedrijf waar ik werk’

“De waardering van de klant maakt het werk leuk”